Kedai Buku Terpakai kat Alor Star


Aku ni mmg dah lama teringin nak buka kedai buku terpakai ni. Bukan apa...aku sendiri pun mmg payah giler nak cari kedai buku secondhand kat AloqStaq nih. Yg ada pun kedai campuq2 ngan perabot la, mainan la etc. Jadi ini adalah sebagai permulaan la..Mana tau kot2 harapan tu menjadi kenyataan. Jadi kalau ada sapa2 yg ada buku/novel yg agak2 dah x mau baca bole la emel kat aku. Kot2 nak join kat blog ni. Kita leh sembang lebih lanjut.key..chow cincau....

5 comments:

Watierman said...

Salam Arfan..Kak Watie nak tumpang baca saja boleh ka....sedekah...!Moga impian jadi realiti!!!Kita doakan moga Arfan berjaya...AMIN!!!

Arfan said...

tima kacih atas skongan kwati....

pak wan said...

Aloq staq kt mana ada juai buku terpakai?

pak wan said...

Aloq staq kt mana ada juai buku terpakai?

Dunia Hitam said...

Today I learned a lot from your website. thank you
Thank you for sharing the information very useful. It is very pleasant to read this article from your website.
waiting for next article, so interesting. Ace Maxs, Glucoblock Capsule, Jelly Gamat QnC, VIG POWER CAPSULE, Jelly Gamat QnC

Post a Comment