Hezzy Azra - Melodi Kasih




Zahara Inas, Edrina Julia danIman Syukriah dilahirkan pada bulan yang sama tetapi menerima takdir yang berbeza beza. Warna warna cinta mereka juga tidak sejernih titisan embun.

Zahara yang tidak pernah dikecewakan lantas mengunci jendela hati, tidak mahu bayu cinta berhembus lalu meniupkan taufan duka. Baginya hidup ini tetap berputar tanpa insan bernama lelaki. Namun sampai bila?

Setiap cinta Edrina tidak pernah kesampaian. Oleh itu dia akur pada percaturan keluarga, menerima Taj sebagai suami walau tiada perasaan cinta di jiwa. Malangnya, Taj sisipkan duri hingga tercalar pedih hatinya.

Istana cinta yang Iman bina bersama Huzir memekar bunga bunga sayang bersama si cahaya mata. Tetapi ada jua gelora berombak menggoncang badai. Hanya pada cinta yang ikhlas mereka berpaut. Teguhkah cinta itu?

Bil Mukasurat : 466
Harga : RM 10.00

Aisya Sofea - Buatmu Kekasih



Tanpa Fikri, dunia Ika tidak bermakna. Tiada Luqman, betapa sepinya hati Farah. Betapa getir dugaan, Fuad tetap milik Umairah. Meski bertahun terpisah, hati Zainal hanya untuk Kay. Dan cinta suci Hanif, adalah memori terindah Intan Azureen.

Tahun berlalu...Kini Ika, Farah, Umairah, Kay dan Intan sedang meniti alam kedewasaan. Walau jauh di sudut hati mereka mengharapkan kebahagiaan, namun hakikat kehidupan bukan seindah yang diharapkan. Ada jiwa yang terluka, ada perasaan yang tersentuh, ada hati yang merana. Namun, dengan kekuatan kasih sayang, segala dugaan cuba diatasi sebaik baiknya.

BUATMU KEKASIH menggambarkan betapa akrabnya kita dengan watak watak dalam karya terdahulu hingga merasakan bahawa mereka turut menghirup udara yang kita hirup, tinggal di bawah langit yang sama dan juga berlampukan sinaran bulan yang satu. Khusus untuk pembaca tersayang, saya titipkan khabar terkini pasangan pasangan yang pernah saya ilhamkan. Semoga dengan kisah yang saya lakarkan ini dapat memberi iktibar untuk kita meniti hidup seharian.

Bil Mukasurat : 579
Harga : RM 10.00

Maria Alina - Rahsia hatiku



Aku takut untuk berhadapan dengan impian dan janji janji itu. Mampukah aku merealisasikannya sedangkan aku dalam persimpangan? Antara keinginan hati untuk menyatukan kembali sebuah keluarga yang kecundang dan menyahut panggilan cinta yang terbina sejak dari dulu lagi.

Alif Iskandar...kau hadir ketika aku mengharungi kepahitan dan dugaan yang maha besar. nenek yang terlalu ingin kudampingi menilaiku setaraf dengan sampah terbuang. Dapatkah aku memaut sekeping hatinya yang keras bersalut kebencian itu?

Badrul...aku menyukai dirimu. Dambaan cintaku terhadapmu bagai bintang bintang berkerlipan di dada langit. Namun, Siti Sarah lebih berhak keatas dirimu. Aku terpinggir lagi...

Kamil...kau menagih kasih ketika aku masih bergelar isteri. Namun, aku tahu batas batasku sepanjang memegang status itu. Wajarkah aku menerimamu dalam keadaan hati dan jiwaku masih dimiliki insan bergelar suami walaupun dia meninggalkanku?

Bil Mukasurat : 545
Harga : RM 10.00

Aisya Sofea - Kau Untukku



Pertama kali bertemu Nurul Umairah, hati Ahmad Fuad sudah terpaut. Biarpun gadis itu sudah dimiliki, manum perasaannya tidak pernah berubah walaupun terpaksa menyembunyikan rahsia hatinya dalam dalam.

Bila Jefri, tunang Nurul terkorban dalam kemalangan, Fuad menawarkan kasihnya. Nurul menolak kerana tidak mungkin dia mengalih perasaan pada lelaki lain dalam sekelip mata sahaja. Kebijaksanaan Fuad akhirnya meruntun tembok yang dibina Nurul. Dia akhirnya menerima Fuad tanpa mengetahui rupa rupanya ada gadis lain sedang menagih kasih lelaki itu semula.

Apakah Fuad akan menyambung semula kasihnya bersama gadis yang tiba tiba muncul kembali di antara mereka? Mampukah Nurul Umairah sekali lagi kecewa biarpun lelaki itulah yang memulakan percintaan mereka?

Bil Mukasurat : 521
Harga : RM 10.00

Siti Rozilah - Hulurkanlah Kasihmu





Bukan sedikit luka hati ini tercarik. Bukan sehari dua pedih denyutannya menyurut...bertahun! Merawat luka di hati, tak sama dengan merawat luka di jari. Lalu di sini aku berkelana sendiri sendiri....mencari kekuatan atau sebuah kehilangan...ratapan yang ada waktu waktunya tidak mampu ku sembunyikan. Iskandar, sakitnya mengenang cinta kita yang tak kesampaian. Sakit lagi tatkala namamu tak mampu kukuburkan dibalik timbunan puing puing salji yang membeku...lantas salahkah rasa sakit ini kubawa pulang untuk menjadi dendam?

Bil Mukasurat : 509
Harga : RM 9.00

Sri Diah - Selamat Malam Tan Sri




Keputusan Hanim Hanani memilih lelaki itu bukan kerana harta! Jika itulah alasan dan tuduhan, dia menafikan. Dia bukan memburu harta. Bukan juga kerana kasihan. Malah lamaran cinta lelaki muda itu telah ditolak mentah mentah. Meskipun begitu, Hanim Hanani tidak menafikan soal harta, darjat dan prestij turut terbetik dihatinya.

Sejak pertama kali memandang lelaki yang bergelar Tan Sri itu, hatinya berdetik. Dia tidak pasti apa maksudnya itu. Waktu itu memang sudah nyata lelaki itu sudah beristeri. Bukan seorang tetapi dua dan bukan calang calang wanita. Isteri isterinya orang ternama, berharta dan berkedudukan. Ketika itu Hanim Hanani sedikit tidak terfikir untuk bersaing dengan wanita wanita itu. Dia pasti dia akan kalah tetapi takdir menentukan segalanya! Kemunculannya mengubah kenyataan.....

Bil Mukasurat : 417
Harga : RM 10.00

Sri Diah - Dendam Masrini




Masrini datang di saat Datuk Khalil dilanda krisis. Dia berjaya membina hidup lelaki itu ke mercu kejayaan. Namun kesilapan yang sama membuatkan lelaki itu terjebak lagi.

Dendam berterabur disana sini. Dendam Julia pada Masrini tidak pernah padam. Dia nekad untuk menjatuhkan Masrini, merampas Datuk Khalil dan mengusai perniagaan Syarikat Maju Jaya Sdn Bhd.

Di masa yang sama isteri Datuk Khalil, Datin Azizah menjalinkan hubungan dengan bekas kekasihnya Profesor Hisham yang sering menagih kasih darinya sejak bertahun. Masrini tersepit dalam skandal ini kerana bujang tua ini adalah bapa saudaranya.

Apakah mimpi Masrini sama dengan mimpi Julia? Bolehkah empayar bisnes yang dihajatkan oleh Datuk Khalil berada dalam rangkulannya? Mampukah Datin Azizah menepis bunga bunga cinta Profesor Hisham?

Bil Mukasurat : 417
Harga : RM 8.00

Sri Diah - Jangan Ada Dusta




Kadang kadang kita bukannya takut untuk jatuh cinta. Tetapi natijah daripada jatuh cinta itu tidak diketahui buruk baiknya, hinggalah segala rahsia terbentang di depan mata. Memang benarlah cinta itu perjudian; perjudian yang bukan sahaja kalah atau menang malah lebih trajis daripada itu.

Sharifah Ezreen menyintai Adi Putera, tetapi lelaki itu tidak boleh digantungkan harapan untuk dijadikan suami. Takdir tiba. Wajarkah dia mengendong dosa semata mata hendak menjadikan cinta itu suatu realiti?

Melissa Laila pula menyintai abang tirinya sendiri. Adi Fitri. tetapi di masa yang sama dia juga menyintai Budi Djauhari, anak muda kelahiran kota Jakarta. Bagi Budi Djauhari pula, di mana akan dia letakkan perasaan cinta Lydia Susanti Hartono terhadapnya? Mestikah dia menjadi petualang dalam episod cinta tiga segi itu?

Datin Saerah yang dulunya 'si kucing Parsi' sudah bertahun tahun menjadi wanita yang sedar diri, tahu maruah, tahu dosa dan pahala. Namun dugaan yang datang dalam hidupnya bagaikan tidak mahu surut. Narimah adalah duri yang mencucuk cucuk dagingnya. Dia tidak mahu kalah!

Bil Mukasurat : 502
Harga : RM 10.00

Sri Diah - Di Mana Suamiku




Sesekali bukan tidak terlintas di ruang fikiran, apakah perkahwinan ini satu percaturan? Pernah ditanya pada diri, harga sebuah kasih sayang, sebuah kesetiaan. Sudah puas dia menjadi isteri yang baik pada suami yang bernama Nazril. Lelaki yang berpura, lelaki yang tidak tahu menilai erti setia.

Perlukah diturut kata hati, mencurah rasa kasih pada lelaki yang bukan suami. Menderhakakah dia, jika dalam kesepian menyambut salam seorang Baha, yang baik dan penyayang. Dia sebenarnya penasaran; antara membuat pilihan, antara membuat keputusan. Lantas wanita yang bernama Natasya itu dalam dilema, diburu resah.

Ada kesal, ada bimbang, ada kemarahan yang datang dan pergi. Dan hatinya sering bertanya, sampai bila segalanya akan ada penyudah...

Bil Mukasurat : 524
Harga : RM 10.00

Tom Clancy - NetForce Hidden Agenda



It is 2010 and the Internet has become the world's central nervous system. If terrorists are going to subvert the new world order, this is where they will strike. A new organisation is therefore needed to deter them - NetForce, a team of highly trained operatives whose home ground is the Virtual Reality world of the Net, with the Net Force Strike Teams at the ready to take the battle into the real world with their own devastating firepower.


And now NetForce face their toughest challenge yet. It begins when Louisiana's state capitol building is destroyed using a top-secret chemical weapons formula swiped from the Net - and soon the world's banking system is reeling from a series of assaults. If NetForce doesn't piece the deadly puzzle together in time, someone is going to get away with murder....and the most daring robbery in history.


Bil Muka surat : 501

Harga : RM 10.00

Lisa See - Flower Net







The first body was found in ice: the U.S. ambassador's son, entombed in a frozen lake outside Beijing's Forbidden City. Thousands of miles away, in the heat-baked hold of a Chinese smuggling ship, another corpse is uncovered, this one a Red Prince, a scion of China's political elite. Suspecting the deaths are linked, the American and Chinese governments pair ambitious attorney David Stark and brilliant detective Liu Hulan to uncover a killer and a conspiracy.




From the teeming streets of Beijing to Los Angeles and back, David and Hulan are caught in a perilous net of politics, organized crime, family loyalties, and their own passion. As, one by one, those close to the investigation are killed, David and Hulan face a firestorm of evil, while the killer they seek is as close as the secrets they keep from each other.






"High voltage sexual sparks...Murder and intrigue splash across the canvas of modern Chinese life....A vivid potrait of a vast Communist nation in the painful throes of a sea change"




PEOPLE




"This debut thriller is a standout...Complex and exciting...Cleverly confounds readers' expectations"




PUBLISHER WEEKLY, starred review






Bil Mukasurat : 465


Harga : RM 7.00